Monday, January 25, 2010

Αναγνωρίζοντας ένα λάθος ή αλλιώς Washed Out - High Times



Ναι, πάει καιρός από τότε που σταμάτησα να βλέπω τσάντα - ρόδα και κοπάνα, όπου ο μπίλιας στροβιλιζόταν κάτω από μια μπάλα με ποδοσφαιρικές κάλτσες μέχρι το γόνατο. Άλλοτε μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου με μια χρωματιστή μπάλα παραλίας στην Λούτσα τρώγοντας κεφτεδάκια ενώ τριγύρω μου συζητάνε για την καινούργια ταινία του Στάθη Ψάλτη...
Βιντεοκασέτες, παγοδρόμια, κόντρες με εντούρο, γυρισμένα μανίκια στα σακάκια και "με λένε αλέξη σε λένε σοφία, κρατώ μια κιθάρα κρατάς μια καρδιά". Το 2009 ο κύριος κύριος washed out (Ernest Greene) έβγαλε μια κασσέτα στην mirror universe tapes - η οποία και έγινε sold out- και την οποία δεν μπόρεσα/πρόλαβα να αγοράσω (μου είχε φάνει ενδιαφέρουσα από myspace). Έτσι αφού το κατέβασα και το άκουσα ΜΙΑ φορά αποφάσισα πως τυχερός είμαι που δεν έδωσα τα 6 ευρουδάκια...ω, τι λάθος....Μετά από καιρό ξεκαθαρίζοντας τον σκληρό μου δίσκο, έβαλα να παίξει και κόλλησε, κόλλησε για βδομάδες. Πέρασαν από μπροστά μου σχέδια, τοπογραφικά, κατόψεις άλλες βαρετές άλλες ενδιαφέρουσες και όλες έπαιρναν μια πορτοκαλοκίτρινη απόχρωση old skool polaroid. Να μικρός πάνω σε ένα πόνυ, να πάλι στην Λούτσα με κεφτεδάκια και αστικά λεωφορεία με τέρμα στο Θησείο, Χαριτοδιπλωμένος, αλλά και γκάλης, γιαννάκης φασούλας, χριστοδούλου και καμπούρης...ίσως ότι καλύτερο για το 2010 έρχεται από το 1980 και επανασυνδέθηκε το '09. Synth pop με πολύ μα πάρα πολύ lo-fi αισθητική που κουβαλά τόσες μνήμες που γίνεται μαγικό...Το φοβερό με το δισκάκι αυτό είναι ότι στην απόλυτη του τιμή όλα τα τραγούδια είναι πάρα πολύ καλά. Πλέον έχουν γίνει κόλλημα και λιώνει κάθε αντίσταση μου. Μήπως το olivia σας θυμίζει κάτι???θεικοοοοο

Κύριε washed out σορρυ....σας αξίζει κάτι πολύ καλύτερο...

No comments:

Post a Comment