Sunday, November 2, 2014

Pharmakon - Bestial Burden

Pharmakon
Bestial Burden
(Sacred Bones Records, 2014)

Ώρε μάνα μου μια μαλακία...Βαρέθηκα τις σπουδές πάνω στη μουσική, που ντε και καλά πρέπει να γίνουν δίσκοι. Βαρέθηκα να μην ακούω μελωδίες, να προσπαθώ να μπω μέσα σε μιαν ατμόσφαιρά από μπούρδες, από τεχνάσματα και αντιγραφές.
Ίσως είναι ότι χειρότερο έχω ακούσει φέτος. Κτηνώδες βάρος...ή μάλλον απλό βάρος στη μουσική και στα αυτιά μου. Είναι από τους δίσκους που δεν τους προσπερνάς. Είναι τόσο κακό το αποτέλεσμα (τουλάχιστον στα αυτιά μου, γιατί μια γύρα στο διαδίκτυο δείχνει ότι είμαι τρελά off) που ένοιωθα πως έπρεπε να γράψω κάτι για αυτό.
Βηχές, τριξίματα, παραμορφώσεις, ασυνάρτητα φωνητικά, μαντάρα...και μια διασκευή του bang bang σα bonus track είναι ότι μπορεί κανείς να ακούσει μέσα στο δίσκο.
Bloody hell.

einstürzende neubauten ξαναλέω και γεμίζει το στόμα μου...

Φήμες ότι το εξώφυλλο μοιράζεται στα χασάπικα κρίνονται ως αναληθείς.

_
0.2



3 comments:

  1. Με το που είδα Pharmakon έτρεξα να δω τι γράφεις. Χάρηκα την πρώτη πρόταση τόσο πολύ. Νομίζω έχεις πιάσει όλο το νόημα του δίσκου. Εγώ πιστεύω ότι ο δίσκος είναι η απίστευτη τρολιά. Σε φάση θα βγουν σε κανένα χρόνο, και θα λένε " καλά ρε μλκς, αλήθεια πιστεύατε ότι ήταν μουσικός δίσκος αυτό το πράμα". Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να σου αρέσει ο άρρυθμος βήχας. Στην καλύτερη να χρησιμεύσει για soundtrack μαθήματος ανατομίας...

    ReplyDelete
  2. χαχα, μετά το 0.2, πως να πας πιο χαμηλά! είναι τόσο χαμηλό που θέλω να τον ακούσω τώρα. πάντως το bang bang είναι πάρα πολύ καλό, αλλά έχω ακούσει μόνο αυτό...

    ReplyDelete
  3. New web site is looking good. Thanks for the great effort. daftar dewapoker

    ReplyDelete