Wednesday, November 21, 2012

Tuber EP

Tuber

Tuber EP

(Bandcamp, 2012)


Κάτι συμβαίνει τώρα τελευταία με την εγχώρια μουσική σκηνή, ή εγώ δεν είχα δώσει μέχρι πρότινος μεγάλο βάρος σε αυτήν. Ανακάλυψα πρόσφατα χάρις σε αυτό εδώ τους Tuber. Ακούγοντας τη συλλογή στο bandcamp ξεχώρισα το κομμάτι τους, και βρήκα ότι μας έδωσαν πρόσφατα ένα πολύ όμορφο EP. Αυτό εδώ. Τα σχετικά για τον ήχο τους μπορεί να τα καταλάβει κανείς από τα tags που βάζουν οι ίδιοι στο bandcamp: instrumental, post rock, stoner, και psychedelic, και τα επιβεβαιώνω και εγώ... Αυτός είναι ο λόγος που μου κέντρισαν και το ενδιαφέρον. Είναι σαν να ακους riffs που ξεπήδησαν από το Sky Valley και για κάποιο λόγο δεν τα ήξερες... Μου κίνησε την περιέργεια και άκουσα πάλι τον δίσκο των Kyuss -λατρεμένο μου συγκρότημα-. Είναι σίγουρα άδικο για τους Tuber να κάνει κανείς τέτοιες συγκρίσεις, αλλά έχω να πω ότι ακόμη και μετά από την σύγκριση, οι συνθέσεις των Tuber μου μοιάζουν πολύ δυνατές. Σε καμία περίπτωση δεν έχουν τον όγκο στον ήχο που έχει το Sky Valley, αλλά νομίζω πρόκειται για επιλογή τους. Το μείγμα που μας παρουσιάζουν στο EP οι Tuber, έχει σίγουρα ενδιαφέρον και νομίζω θα μας απασχολήσουν και στο μέλλον. Kυριαρχεί μια φίνα και καθαρή αισθητική, χωρίς πολλές παραμορφώσεις. Τα κομμάτια βασίζονται κυρίως στις μελωδίες τους και μια κλιμάκωση και μπλέξιμο με μια πιο stoner πτυχή... Μπορώ να πω ότι έχουν πετύχει τις αναλογίες ανάμεσα σε αυτά και οι συνθέσεις μοιάζουν άρτιες... Το μόνο αρνητικό είναι ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει στο να γίνουν κάπως προβλέψιμα τα κομμάτια. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πρόκειται για έναν instrumental δίσκο, αυτό δεν επιτρέπει πολλά επίπεδα ακρόασης και συνεχόμενες ακροάσεις. Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα θα μπορούσα να φανταστώ φωνητικά (στον ελληνικό χώρο...) για να πλαισιώσουν τέτοιες συνθέσεις, χωρίς να καταστρέψουν την κινηματογραφική αισθητική που αποπνέουν. Όπως και να έχει, τέτοια συγκροτήματα χρήζουν της προσοχής μας και ανυπομονούμε για τις επόμενες δουλειές τους.

8.5

Those will burn: Sex and Depression,Smoked Up Notes


και για να πλαισιώσει το review


No comments:

Post a Comment